Doorgaan naar hoofdcontent

Ode aan mijn ondergekalkte muur

Ineens kreeg ik een e-mail van mijn broer met een link naar een appartement op Funda. Het appartement waar ik mijn eerste levensjaren heb doorgebracht, stond te koop. Tijd dus om even te gluren.

Dit is dan de slaapkamer waar ik voor het eerst puzzels heb ontdekt. De slaapkamer waar ik de muur heb ondergekalkt (de gebruikte materialen kan ik hier niet noemen, de woonkamer waar ik de kast met bruiloftservies heb omgegooid, het trappenhuis waar ik gevallen ben en een litteken in mijn wenkbrauw aan heb overgehouden, het uitzicht dat mij verwonderde.


Dit is het huis waar ik gedeeltelijk ben opgegroeid, gevormd, misschien zelfs wel ben verwekt. 


Hoe raar is het om hier nu zo naar binnen te gluren? Zal ik stiekem naar het open huis gaan? De geur opsnuiven van vroeger? Herinneringen opdoen? Zou jij dat doen? 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoe je sleep mode op je Chromebook uitschakelt

Op zoek naar een digitaal dagboek voor Android, iOS, Windows of Chrome?