Doorgaan naar hoofdcontent

Er zijn immigranten doodgegaan, hiep hiep hooi

Dit is nou precies één van de belangrijkste redenen dat ik van Facebook weggerend ben. De stompzinnige reacties van reaguurders die met hun telefoon vanaf de bank de hele wereld, Nederland in het bijzonder, denken te verblijden met hun verdorven, naïeve, ontwetende, verachtelijke mening.

Dit volk, dat de Nederlandse taal amper machtig is

Dit volk woont in Nederland, heeft Facebook al vervuild, welke sociale netwerken zijn er nu aan de beurt? Dan vertrek ik daar ook. 

Dit volk, dat dezelfde nationaliteit heeft als ondergetekende, voedt kinderen op, bedient je vanachter de kassa bij de supermarkt, geeft je een hand op de buurtbarbecue. Gatverdamme. Ik ga een uur onder de douche staan als ik erachter kom dat ik binnen een straal van 5 kilometer van zo'n persoon ben geweest. 

Oja, het is nog niet zo lang geleden dat wij zijn bevrijdt. Sterker nog, dit vieren we over een aantal weken! Wat vieren we dan? Gaat dit soort imbecielen, dat mijn land, ons land, vervuilt met hun verachtelijke, stompzinnige opmerkingen, bevrijdingsdag ook vieren? Wat denken zij dan te vieren? Als de pleuris hier uitbreekt, en ze zoeken een schuilplaats in één van onze buurlanden, dan hoop ik dat ze hun Facebook-account voortijdig hebben verwijderd. Anders zullen ze met hun bootje het verderop moeten zoeken. 

Ik ben teleurgesteld, herstel, ik veracht dit deel van de Nederlandse bevolking zo erg verschrikkelijk. Ik hoop voor ze dat ze mij nooit tegenkomen. 

Succes met solliciteren klootjesvolk.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoe je sleep mode op je Chromebook uitschakelt

Op zoek naar een digitaal dagboek voor Android, iOS, Windows of Chrome?