Doorgaan naar hoofdcontent

Jij bent te serieus voor Facebook

Ik hoorde vorige week van een collega dat ik te serieuze dingen op Facebook zette. Dat vind ik vreemd. Wat is dan te serieus en wat mag dan wel volgens de richtlijnen van deze persoon?

Apart

Ik kreeg wel vaker een opmerking dat ik zaken postte die volgens bepaalde mensen niet op Facebook hoorden. Te serieus waarschijnlijk. Dit zijn dan mensen die pas sinds een aantal jaren op Facebook zitten, ik sinds 2008. Dat wil natuurlijk ook niet alles zeggen maar ik weet wel zo'n beetje wat er in de wereld van sociale netwerken speelt. En toch mij durven te vertellen dat ik de verkeerde zaken op Facebook zet. Apart. Je hoeft me niet te volgen.

Ondertussen ben ik al maanden inactief op het sociale netwerk. Onder andere hierdoor. Laf? Misschien. Ik ben er klaar mee.

Ga weg

Ik hoop dat G+ en Twitter in ieder geval verstoken blijft van het soort mensen dat denkt te weten wat je wel en niet moet posten op een sociaal netwerk. Want echt sociaal vind ik het niet dat jij vind dat bepaalde dingen wel of niet op een sociaal netwerk thuishoren. Dikke dislike! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoe je sleep mode op je Chromebook uitschakelt

Op zoek naar een digitaal dagboek voor Android, iOS, Windows of Chrome?