Doorgaan naar hoofdcontent

Fender Jo

Vroeger, heel vroeger, speelde mijn vader in een band genaamd 'Black Eyes'. Spijt heeft hij nog altijd vanwege het feit dat hij zijn Fender destijds verkocht heeft. Hij was de basgitarist in de band en een aantal jaar geleden heeft hij het instrument nog eens ter hand genomen.

Ik zou willen dat ik die muzikaliteit had meegekregen in mijn genen maar mijn broer was me voor. Muziekinstrumenten zijn aan mij niet besteed. Ik ben wel goed in muziek luisteren,  dat dan weer wel.

Mijn vader met gitaar (rechts)

Naast het bespelen van de basgitaar kan mijn vader ook goed overweg met potloden, penselen en olieverf. Die kant is wel in mijn genen terechtkomen. Daar moet ik het dan mee doen. Hoe dan ook, deze foto met mijn vader en basgitaar heeft een plekje op het Internet verdiend. Bij deze.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoe je sleep mode op je Chromebook uitschakelt

Op zoek naar een digitaal dagboek voor Android, iOS, Windows of Chrome?