Doorgaan naar hoofdcontent

Jobhunt 2.0

Even een update voor iedereen die wil weten hoe het met mijn in de slop geraakte carrière gaat! Ik heb een intakegesprek gehad voor loopbaanadvies en ga een cursus volgen die betrekking heeft op welk werk bij me past. Op het moment zou ik het echt niet weten. Toch moet ik zoeken naar werk nu ik ben opgestapt bij mijn vorige werkgever... Dus heb ik me ingeschreven bij elk uitzendbureau in Epe. Alleen Randstad reageert tot nu toe en heb ik ook al meerdere aanbiedingen afgewezen.
Zelf heb ik ook nog gereageerd op 2 vacatures via internet. De vacatures zijn:
Young Professional Application Consultant Healthcare bij Getronics PinkRoccade en Projectmanager Autotechniek bij Maintec.
Beide bedrijven zijn gevestigd in Apeldoorn. Verder gaat Randstad me voorstellen aan een onderwijsinstelling in Apeldoorn (denk ROC) voor de functie planner. Dit zijn allemaal functies die me aanspreken. Meer richting zorg en onderwijs. Meer met mensen en vooral verschillende mensen te maken hebben. En dus niet meer continu op een benauwend kantoor zitten met dag in dag uit dezelfde koppen tegenover je....

Waar ik uiteindelijk zal belanden weet ik dus nog niet. Heb gehoord dat de hele wereld voor mij open ligt nu. Maar dat gevoel heb ik (nog) niet. Ik zou graag willen weten waar ik goed in ben en wat ik voor de maatschappij kan gaan betekenen. Hopelijk helpt het loopbaanadvies me daar verder in.
Tjek mijn blog voor meer updates!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoe je sleep mode op je Chromebook uitschakelt

Op zoek naar een digitaal dagboek voor Android, iOS, Windows of Chrome?