Doorgaan naar hoofdcontent

Gaapneurose opgehelderd!

Noem het sparringspartner of iemand die dezelfde brede interessegebieden heeft als ik. Noem het hetzelfde niveau. Noem het arrogant dat ik me verveel bij veel mensen. Noem het gapen in het bijzijn van anderen.

chiQi (ook wel ch'i, chi, ki of gi) is een fundamenteel concept uit de Chinese cultuur, doorgaans gedefinieerd als adem, levenskracht, vitale energie of spirituele energiedie deel uitmaakt van alles wat bestaat. Verwijzingen naar qi of soortgelijke filosofische concepten als een soort van metafysische energie die levende wezens in stand houdt, vormen onderdeel van veel religies, vooral in Aziƫ.
Gisteren heb ik een dikke eye-opener gehad van mijn coach! Ik moet meer mensen gaan opzoeken waarvan ik energie krijg. En het kwartje viel. Ik erger me de laatste tijd meer en meer aan mensen en dat ligt geheel aan mij weet ik nu. Ik moet voor mij interessante mensen gaan ontmoeten. Met deze IRL contacten
kan ik mezelf opladen
energie uitwisselen
mijn aura weer laten schijnen
mijn ogen weer laten fonkelen
cdc5c7256f1f7b724b820e03aeb9d75e_view
En om uiteindelijk beter om te gaan met mensen die andere interesses hebben…
En om uiteindelijk weer te lachen zoals vroeger…

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoe je sleep mode op je Chromebook uitschakelt

Op zoek naar een digitaal dagboek voor Android, iOS, Windows of Chrome?