Doorgaan naar hoofdcontent

De dag van mijn leven

Ja hoor, er staat iemand van de Postcode Loterij​ voor de deur! Mijn ogen speuren de omgeving af naar de camerabus en Reinout Oerlemans.
Dan krijg ik een grote gouden envelop overhandigd. Met de straatprijs? Reinout is nog steeds nergens te bespeuren. Ik zie een bon ter waarde van €15,- van de Hema in uit de envelop glijden. Verder mag ik een maand lang een gratis meespelen met een lot omdat ik nog geen klant ben.

Ik ben al jaren klant. "Oh, dat is dan niet goed gegaan. Het is ook voor bestaande klanten om ze te bedanken voor hun trouw." Natuurlijk. Oh, je moet het lot voor het einde van de maand telefonisch of per email opzeggen anders zit je er aan vast. In dat opzeggen ben ik niet zo goed.

Dag mevrouw, ik hoef geen bon van de Hema en ook geen gratis lot. De Postcode Loterij hoopt natuurlijk dat iedereen het gratis lot vergeet op te zeggen. Nou, ik ken mezelf. Wat een dooddoener zeg.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoe je sleep mode op je Chromebook uitschakelt

Op zoek naar een digitaal dagboek voor Android, iOS, Windows of Chrome?