Doorgaan naar hoofdcontent

Afscheid


Als je vooruit wil, moet je durven springen.



Meerdere keren heb ik afscheid genomen van een bedrijf en toch valt het me nu zwaar. Ik heb van een zeer lieve collega een mega compliment gehad. Ze vertelde me dat ze was veranderd door mij en dan in positieve zin. Dit door mijn relativeren en andere kijk op zaken en tevens mijn humor, woordspelingen (en hopelijk ook de veelvuldig gebezigde vet coole oud-hollandse scheldwoorden). En het klopt: "What you give is what you get" 
Dank, je bent een zeldzame schat!

Dank aan jullie, (enkele) collega's. Met jullie heb ik erg veel gelachen maar ook heerlijk gemopperd over procedures en bureaucratie binnen een dorp dat een stad pretendeert te zijn. Dit heeft het algehele wantrouwen van de andere collega's jegens alles dat leeft, het voor mij enigszins dragelijk gemaakt.

Daarnaast nog een dankwoord aan een collega die niet eens het lef heeft gehad van mij persoonlijk afscheid te nemen. Ook voor jou geldt: "What you give is what you get" Ook jij zult je daden uiteindelijk moeten kunnen verantwoorden tegenover jezelf.

Succes is voor mij niet meer carrière, promotie en een BMW van de zaak. Succes is wat ik voor anderen kan betekenen en wat ik van hen kan leren. Deze inspiratie is voor mij persoonlijk succes.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Hoe je sleep mode op je Chromebook uitschakelt

Op zoek naar een digitaal dagboek voor Android, iOS, Windows of Chrome?