Doorgaan naar hoofdcontent

Say hello to blu

Ik heb een aantal Twitter clients getest en er kwam één wel hele mooie app naar voren. Blu genaamd en het heeft een prachtige UI! Blu kan alleen geinstalleerd worden onder Windows Vista of Windows 7 OS.
Zoals je ziet kun zo je zo ver naar beneden scrollen als je wilt. image8Oudere tweets en replies worden steeds aangevuld. Ook conversaties worden weergegeven met één klik op het pijltje naatst de naam van de tweep. Verder is er sprake van inline replies. Wanneer je op reply klikt, zal diezelfde tweet opdraaien en zie je een nieuw veld waar je je reply kan invoeren.   Er is Tiny Url en TwitPic integration. Paste de link in het update scherm en je kan er voor kiezen om de link te converteren of niet. Ook een foto kun je simpel in het update scherm slepen en wordt via TwitPic geupload. Alleen mblutwitter2is ik nog een search functie en MobyPicture (de Moby links werken niet) ondersteuning. Deze vragen heb ik reeds bij Blu neergelegd en ik ben benieuwd wanneer ze dit gaan toevoegen! Als deze opties worden geintegreerd, dan zal dit zeker concurrentie zijn voor mijn huidige Twitter app DestroyTwitter en vele anderen. Blu is een app voor tweeps die houden van een mooi design!
Download hier.



Check it for yourself!
Tags van Technorati: ,,

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoe je sleep mode op je Chromebook uitschakelt

Op zoek naar een digitaal dagboek voor Android, iOS, Windows of Chrome?