Doorgaan naar hoofdcontent

Onbetaalbaar: wijze raad van een goede vriendin

Een hele goede vriendin van mij geeft me vaak raad als ik weer een moeilijke weg insla. Ze schotelt me dan adviezen voor die me erg veel houvast geven en die ik nooit zal vergeten. En nu liggen ze ook nog eens vast. Op schrift.


Wijze raad

Waarom ze me precies houvast geven, dat kan ik niet exact verwoorden. De adviezen keren wel telkens terug en ik geloof dat dat vanwege een reden is. Maar welke reden dat is? Dat zie ik nog niet altijd helder voor me. Ik ben namelijk nog niet zover. Maar ik ben wel onderweg en dat is voor nu het belangrijkste.

Als het niet zo mag zijn, dan heeft het een reden.
Als iets niet door gaat, dan is daar een reden voor.
Ik weet zeker dat het een reden heeft, alleen zie je het niet helder. 
Zolang je een reden vind om iets (niet) te doen, dan ben je nog niet zover. 
Niets is toevallig...



Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoe je sleep mode op je Chromebook uitschakelt

Op zoek naar een digitaal dagboek voor Android, iOS, Windows of Chrome?